نحوه ارسال و تحویل کالا

ما به شما اطمینان می دهیم که در نحوه ارسال و تحویل کالا سفارشات شما را سالم،سریع و ایمن به

دستتان می رسانیم تا یک تجربه خرید اینترنتی فوق العاده برایتان به یادگار بماند.

 

روش ارسال کالا در نحوه ارسال و تحویل کالا فروشگاه اینترنتی لیاگل

روش های ارسال

فروشگاه اینترنتی لیاگل در نحوه ارسال و تحویل کالا  شما از روش های مختلفی استفاده می کند تا شما

بهترین تجربه را از خرید اینترنتی داشته باشید.

 

1.پست

ارسال کالا توسط لیاگل به کمک شرکت پست دو روش پست سفارشی و پیشتاز با نرخ رسمی

و قابلیت پیگیری از سایت پست می باشد.

شرکت پست معمولا به تمام کشور ارسال خواهد داشت.و فقط مکان های خیلی خاص این امکان وجود دارد.

که یا تعرفه پست فرق کنه یا در اون نقطه شرکت پست ارسال نداشته باشد.

 

2.تیپاکس

شرکت خصوصی تیپاکس صرفا جهت ارسال برای مراکز استان و شهرهایی می باشد که دارای دفاتر

نمایندگی تیپاکس هستند.

و در صورت نبودن تیپاکس در شهر مورد نظر شما می تونید از پست برای جایگزینی استفاده کنید.

دراین روش حتما با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

 

3.باربری

در صورتی که سفارشات شما دارای وزن بیش از سه کیلوگرم باشد تحویل از طریق باربری های مجاز صورت

می پذیرد.

که بسیار مقرون بصرفه تر از تیپاکس می باشد. تحویل سفارش به مشتری بستگی به محدوده جغرافیایی

آدرس ایشان دارد.

و ممکن است 24 تا 72 ساعت زمان ببرد. دراین روش حتما با شما تماس گرفته خواهد شد.

در این روش با شما تماس گرفته خواهد شد و با راننده اتوبوسی که کالا قراره هم هماهنگی لازم به عمل

میاد تا شما بتونید به راحتی بسته خودتون رو در شهر مقصد تحویل بگیرید.

 

 

4.فرودگاه

در شهرهایی که امکان ارسال بار بصورت زمینی وجود ندارد (مانند جزیره کیش) و از سوی دیگر دارای فرودگاه

می باشند.

امکان ارسال سفارشات بصورت هوایی وجود دارد. فقط مبلغ 25هزار تومان بابت ارسال تا فرودگاه و

هزینه ورود و خروج به پارکینگ فرودگاه به فاکتور نهایی اضافه می گردد.

 

 تحویل کالا در نحوه ارسال و تحویل کالا فروشگاه اینترنتی لیاگل

2.هزینه ارسال

هزینه ارسال به عهده مشتری است و طبق قوانین و مقررات شرکت های ارسال کننده (پست، تیپاکس،

باربری و فرودگاه) محاسبه می شود.

 

 

از زمان خرید تا ارسال کالا چقدر طول میکشد؟

یکی از سوالات پر تکرار شما عزیزان در نحوه ارسال و تحویل کالا مدت زمان ارسال بسته است. که باید گفت

بعد از تکمیل خرید اینترنتی و ارسال مدارک بین 3 تا 7 روز کاری طول میکشد تا کالای خریداری شده به

دست شما برسد.

 

 

شما میتوانید از طریق پنل کاربری خود در سایت  پیگیری سفارشات خود را پیگیری کنید.

و اگر زمان تعطیلی رسمی باشد این مدت زمان نیز ممکن است بیشتر شود. چون گاهی اداره پست و

سایر شرکت های حمل کالا در زمان تعطیلی رسمی کار نمیکند. پس در نتیجه داشتن تعطیلی در بازه

زمانی ارسال کالا هم تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

نحوه ارسال کالاهای بزرگ به چه صورت است؟ شامل چه هزینه ای میشود؟

ارسال تمامی کالاها بر اساس وزن کالا شامل هزینه می باشد

لازم به ذکراست که ارسال کالاها تا درب منزل بوده است و شامل طبقات ساختمان مسکونی نمیشود.

 

 

قبل از تحویل گرفتن کالا از مامور پست چه اقدامی باید انجام دهیم؟

قبل از تحویل گرفتن بسته سفارشات از مامور پست حتما از سالم بودن بسته بندی کالا اطمینان حاصل

کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل در بسته بندی از تحویل گرفتن کالا خوددرای کنید و در اسرع وقت به

کارشناسان ما اطلاع دهید.

 

 

پس از خرید اینترنتی چه اقدامی باید صورت گیرد؟

پس از ثبت خرید اینترنتی تا 24 ساعت بعد کارشناسان فروش لیاگل با شما تماس خواهند گرفت.

در غیر اینصورت می تونید به صفحه تماس باما برید و از اون طریق با ما در ارتباط باشید.

همچنین می توانید در قسمت پیگیری سفارشات مرحله به مرحله از روند محصول خود با خبر باشید.

 

 

سخن پایانی

ما در تلاشیم ارسال کالا توسط لیا گل برای شما در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو صورت گیرد.

تیم خدمات مشتریان لیاگل ،حتما قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با نحوه ارسال و یا پیگیری ارسال با شماره 09187529633 تماس

حاصل فرمایید.