رضایت شما اصلیترین اولویت ماست. تیم تخصصی پشتیبانی 24 ساعته لیاگل به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی، رفع ابهامات، مشاوره قبل از خرید و پیگیری تمامی سفارشات شماست. ما از طریق سریعترین کانال های ارتباطی، در هر ساعت از شبانه روز، در کنار شما هستیم.
کانالهای ارتباطی سریع (تماس مستقیم و پشتیبانی آنلاین)
برای دریافت سریعترین پاسخ، یکی از روشهای زیر را انتخاب کنید. کارشناسان ما در بخشهای فروش، فنی و پیگیری سفارشات در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.
| راههای ارتباطی و پشتیبانی (لیاگل) | ||
|---|---|---|
| روش ارتباطی | اطلاعات تماس / لینک | ساعت پاسخگویی |
| چت آنلاین سایت | (روی آیکون سایت) | آنی و ۲۴ ساعته |
| تماس تلفنی دفتر | 08337225138 | ساعات اداری (۹ صبح تا ۱۷ عصر) |
| تلفن همراه پشتیبان | 09187529633 | (تماس و پیامک) |
| واتسآپ پشتیبانی | 09052708187 | ۲۴ ساعته |
| تلگرام پشتیبان | 09187529633 | ۲۴ ساعته (پیام) |
| اینستاگرام | @lieya.ir | پاسخ به سوالات عمومی و پیگیری |
در صورتی امکان برقراری ارتباط از طریق کانال های بالا رو نداشتین می تونید به آدرس ما lieyagol@gmail.com ایمیل ارسال کنید و از این طریق با ما در ارتباط باشید. تا کارشناسان ما پاسخگو شما در هر زمینهای باشند زمان پاسخگویی ( در کمتر از ۳ ساعت کاری).
پرسش های متداول
پیگیری و ثبت سفارش
چگونه میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
- وضعیت سفارش خود را میتوانید با مراجعه به صفحه رهگیری سفارشات در وبسایت لیاگل و وارد کردن کد پیگیری که پس از خرید برای شما ارسال شده است، بررسی کنید؛ همچنین، برای دریافت پاسخ سریع یا در صورت داشتن هرگونه ابهام، میتوانید به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از طریق چت آنلاین یا واتساپ (09052708187) با تیم پشتیبانی 24 ساعته لیاگل تماس بگیرید تا کارشناسان ما وضعیت دقیق سفارش شما را به اطلاع برسانند.
آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خودم دسترسی داشته باشم؟
- بله، برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خودت، باید با حساب کاربری خود وارد شوید. سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید قبلی شما نشان داده شود.
می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
- بله – با تماس با شماره (09187529633) میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت نمایید. (سفارش تلفنی در ساعات اداری 9 صبح تا 17 ظهر امکانپذیر است)
آیا برای خرید آنلاین از لیاگل فقط باید از طریق سایت اقدام کرد؟
- بهترین و راحتترین راه برای خرید از لیاگل، خرید از طریق سایت است. اما جهت ثبت سفارش میتوانید از طریق اینستاگرام و تلگرام نیز اقدام کنید.
حساب کاربری و خرید قبلی
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟
- شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن خود و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید. سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید. که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
آیا می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر دهم؟
- تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن،با واحد پیگیری سفارشات (09187529633) تماس بگیرید.
تعهد ما
چرا پشتیبانی ۲۴ ساعته لیاگل؟
تمرکز اصلی ما در فروشگاه لیاگل، ایجاد یک تجربه خرید آسان و بدون دغدغه است و به همین منظور، سیستم پشتیبانی خود را بر سه اصل کلیدی بنا نهادهایم: دسترسی ۲۴/۷، پاسخگویی سریع و تخصص کامل. ما اهمیت دسترسی شما به اطلاعات در هر ساعت از شبانهروز را درک میکنیم.
بنابراین، اصل دسترسی ۲۴/۷ را تضمین میکنیم تا شما هرگز تنها نباشید و همکاران ما در تمام ساعات شبانهروز آماده پاسخگویی به سوالات شما باشند. همچنین، ما متعهد به پاسخگویی سریع هستیم و از طریق کانالهای ارتباطی فعالی چون چت آنلاین و واتساپ، تلاش میکنیم تا زمان انتظار شما را به حداقل برسانیم.
در نهایت، تیم پشتیبانی ما با داشتن تخصص کامل آموزش دیدهاند تا نه تنها به مشکلات شما رسیدگی کنند، بلکه مشاورههای تخصصی و دقیق در خصوص انتخاب بهترین محصولات را نیز به شما ارائه دهند.