ما این قسمت را برای شما مشتریان عزیز جهت پیگیری سفارشات  و مطلع شدن از وضعیت بسته خود قرار دادیم

درصورتی که بعد از 24 ساعت از ثبت پیگیری سفارش شما پاسخی از کارشناسان ما دریافت نکردید می

تونید از طریق صفحه تماس باما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از این طریق پیگیر سفارشات خود باشید.

 

نحوه پیگیری سفارش در فروشگاه اینترنتی لیاگل

برای پیگیری سفارش خود در فروشگاه اینترنتی لیاگل، جدا از روش بالا می توانید از روش های زیر استفاده

کنید

 

1. پنل کاربری

به وب سایت لیاگل مراجعه کرده و وارد پنل کاربری خود شوید. و در پنل کاربری، می توانید لیست سفارشات

خود را مشاهده کرده و وضعیت هر سفارش را پیگیری کنید.

همچنین می توانید جزئیات هر سفارش، مانند تاریخ ثبت سفارش، تاریخ ارسال، و آدرس ارسال را مشاهده

کنید.

 

2. تماس تلفنی

می توانید با شماره تلفن 09187529633 تماس گرفته و از کارشناسان لیاگل وضعیت سفارش خود را پیگیری

کنید. ساعات پشتیبانی مشتریان لیاگل همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب می باشد.

 

3. ایمیل

همچنین شما می توانید به آدرس ایمیل lieyagol@gmail.com ایمیل ارسال کرده و وضعیت سفارش خود را

پیگیری کنید. در ایمیل خود، باید شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را ذکر کنید تا کارشناسان ما پیگیری

دقیق تری انجام دهند.

 

4. شبکه های اجتماعی

آخرین راه و آسون ترین راه هم می توانید از طریق دایرکت اینستاگرام، تلگرام، واتساپ یا سایر شبکه های

اجتماعی لیاگل، وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

 

نکات مهم هنگام پیگیری سفارش

برای پیگیری سفارش خود، به شماره سفارش خود نیاز دارید. شماره سفارش را می توانید در ایمیل تأیید

سفارش خود پیدا کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در وب سایت لیاگل، شماره سفارش خود را مشاهده کنید.

اگر از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی پیگیری می کنید، باید آدرس ایمیل یا شناسه خود را که در هنگام

ثبت سفارش ذکر کرده اید، نیز ذکر کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت این فرم توسط WPFORM